Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 жтд гасне в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.9 жтд гасне в движение

    Здравейте колеги, ако има някой който се е сблъсквал с проблема или е наясно какво се случва, надявамсе да сподели, колата е 1.9 жтд 105 кс 2000г
    До сега проблем с гаснене не е имало, днес сипах нафтичка до горе но не от бензиностанцията.... Видимо нямаше боклуци в нафтата , след 7-8 км колата започна да гасне в дижение независимо дали леко я карам или на пълна газ за около 13-14 км загасна 4 пъти, ще съм благодарен на всякъкви мнения и съвети
    Last edited by nexs7910; d.m.y г., 23:47.

  • #2
    горивния филтър се е задръстил, нафтата е била пълен боклук...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      горивния филтър се е задръстил, нафтата е била пълен боклук...
      Твърде хубаво звучи колега, така или иначе той си е за смяна, и утре ще го сменя но странното е че след като колата загасне сама, после врътвам и пали без проблем

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
        Здравейте колеги, ако има някой който се е сблъсквал с проблема или е наясно какво се случва, надявамсе да сподели, колата е 1.9 жтд 105 кс 2000г
        До сега проблем с гаснене не е имало, днес сипах нафтичка до горе но не от бензиностанцията.... Видимо нямаше боклуци в нафтата , след 7-8 км колата започна да гасне в дижение независимо дали леко я карам или на пълна газ за около 13-14 км загасна 4 пъти, ще съм благодарен на всякъкви мнения и съвети
        Сега източваш нафтата, сменяш горивния филтър, пълниш догоре с нафта от Бензиностанция и се молиш да е наред колата. Ако продължи да гасне отиваш в сервиз (по-възможност клубен) и възможни проблеми, регулатор 100 тина лева, помпа високо налягане 100-150лв. и дюзи 150-200лв. това за части втора употреба и си пак в играта
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Да, днес ще сменя филтъра, има ли някакъв лесен начин за източване на нафтата или с маркуч през отвора за пълнене?

          ---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:44 ----------

          И забравих да попитам, диагностиката ще хване ли грешката ако е регулатор или гнп? Защото имам една диагностика и довечера след работа със сигурност ще я пусна да видя за някъкви грешки. На таблото не ми свети червената дюзичка и по това съдя че не е записало грешка но довечера ще си покаже

          Comment


          • #6
            С кирката отваряш технологичен отвор в резервоара.
            Има едни помпи по бензиностанциите за точене на гориво виж някой дали няма такава да ти ослужи,мисля,че ще стане най бързо и ефективно.
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
              Да, днес ще сменя филтъра, има ли някакъв лесен начин за източване на нафтата или с маркуч през отвора за пълнене?

              ---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:44 ----------

              И забравих да попитам, диагностиката ще хване ли грешката ако е регулатор или гнп? Защото имам една диагностика и довечера след работа със сигурност ще я пусна да видя за някъкви грешки. На таблото не ми свети червената дюзичка и по това съдя че не е записало грешка но довечера ще си покаже
              Зареждаш добре акумулатора,откачаш отпред маркуча на филтъра, даваш на късо релето на помпата и с помоща на маркуч в туби. Ако не си много в час отиваш при някои де е на "ти" с тока
              Закачи я на диагностика да не е съвпаднало с някой проблем, но аз не вярвам много на съвпадения

              В един от форумните сервизи, за една седмица са приети за лечение 2 дизелови 156ци с твоя проблем, заредили от бензиностанции ЕКО. Не сипвай оттам!!!
              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 10:30.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Благодаря колеги, ще източа нафтата ще сменя филтъра и ще видим, то ще си покаже. Днес на път за работа нямаше проблем, пееди малко я запалих и гледам умно в двг.... По едно време нещо прекъсна.. Заработи нормално за момент и след това една черна джажа с букса и два вакума, есиня маи отива към ЕГР та тази джаджа избръмча на два пъти разклати обороти и загасна, после врътнах, запали и няма грижи.....

                Comment


                • #9
                  А къде е това реле за помпата,че аз май имам същият проблем.Свети ми лампата с дюзата и неще да откъсне.Смених филтъра,нафтата е пълна с парафин.Сложих добавка и 3л бензин и се пооправи да може да върви,но пак не е добре.Сондата в резервоара как се сваля?
                  alfa 159 1,8 mpi/lpg

                  Comment


                  • #10
                    И аз го ядох подобен, ГНП-то ми се оказа пълно с бели люспи като котлен камък.
                    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                    ex Alfa 156 1,9 JTD
                    ex Alfa 75 1,8

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                      А къде е това реле за помпата,че аз май имам същият проблем.Свети ми лампата с дюзата и неще да откъсне.Смених филтъра,нафтата е пълна с парафин.Сложих добавка и 3л бензин и се пооправи да може да върви,но пак не е добре.Сондата в резервоара как се сваля?
                      Колега предполагам че да се извади сондата трябва да се свали резервуара....под седалките не видях отвор а ако няма и в багажника...става кофти работа, и аз не знам кое е релето за помпата и ще пробвам да точа нафтата през капачката, лошото е че от там няма да успея да източа всичката нафта
                      Сега минах около 20 км за да си купя горивен филтър и нямаше никакви проблеми и на ръчка и лекичко каране.... И ако може някой да каже кой е датчика за налягане на горивото, този който е на рейката или друг, че в евро07 ми каАзаха че били два
                      Last edited by nexs7910; d.m.y г., 13:11.

                      Comment


                      • #12
                        Датчика е на рейката и е само 1. Ама не е честа повреда /да не кажа никога..../

                        Comment


                        • #13
                          Помпата се намира под задната седалка!
                          Купете си по една пластмасова помпа 5-7лв.и точете.
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #14
                            Днес видях,пипнах и т.н.въпросната нафта дето споменава Чистача.Няма много общо с нафтата,много лек мирис изветрял по време на път с танкера.Страшен бълвоч.миналата седмица сипах 20л. на екото на бул.Сливница,после ме питаха дали съм на Домбаски.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                              Датчика е на рейката и е само 1. Ама не е честа повреда /да не кажа никога..../
                              А не е ли този на ГНП, защото и там има и ми казаха да го напръскам с спреи да се изчистил....
                              Last edited by tonov; d.m.y г., 21:26.

                              Comment

                              Working...
                              X